הקונפליקט של הגיבור הוא שהוא רוצה להישאר בכלא, מקום שנתפס בעיני העולם כמקום שרוצים לצאת ממנו לחופשי- שם הוא מרגיש שזה החופש האמיתי שלו ולא רוצה לצאת לחיים שבחוץ.
תייסיר סלאמה
20.7.2020|22:10
אלדד מויאל>
הרצון להישאר בתא מוגן ונוח מאור וטוב לו או לצאת לעולם שרועש קשה ואלים
סמדר כהן לוי
20.7.2020|16:08
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא: שהוא רוצה להישאר בכלא ולא להשתחרר ממנו, כי שם הוא מאושר, שם הוא מרגיש חופשי. וזה הפוך מבני אדם אחרים שרוצים להשתחרר מהכלא ולצאת לעולם החופשי.
עודד כהן
20.7.2020|17:21
הקונפליקט של הגיבור>
הוא רוצה להישאר כלוא, כי שם הוא מאושר, ולא בחיים שמחכים לו בחוץ .
עדי אוחנה
20.7.2020|17:29
הקונפליקט של הגיבור>
הרצון להישאר כלוא בתא סגור אל מול החופש שבחוץ. אושר בתא סגור אל מול הדיכוי בחיי החופש מחוץ לתא
בת שבע פילו
20.7.2020|19:42
הקונפליקט של הגיבור>
הגיבור מעוניין להשאר בכלא בניגוד לדעה הרווחת בין יצורי אנוש לצאת מהכלא.בתוך הכלא הוא מוצא את הנחת והאושר.
יאיר טבריס
21.7.2020|13:47
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא יציאה מאיזור הנוחות לטובת חיים יצרניים ומשמעותיים יותר. בכלא נח.. וגם נעים.. אבל זה משום שהוא התרגל לזה שאין לו חרות.. הוא איבד את הבושה של להיות נזקק לחברה לשם קיומך במקום לקיים את עצמך ואף לתרום לאחרים
ברזלי איזבל ליז
22.7.2020|12:39
הקונפליקט של הגיבור>
קונפליקט הוא יציאה מאיזור הנוחות לטובת חיים יצרניים ומשמעותיים יותר . הוא רוצה להישאר כלוא, כי שם הוא מאושר
ליאור דומב
23.7.2020|9:00
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט המעניין הוא כי כולם רוצים לצאת מהכלא לחופשי אך הגיבור מעוניין דווקא להישאר בו ומוצא בו מקום שקט
תמיר שבוט
23.7.2020|12:12
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא בין ויתור על איזור הנוחות בכלא הסגור ולצאת ״לחופש״ אל החיים הקשים והמורכבים שבחוץ.
יחד עם שמואל דהן ת״ז: 039617311
חנה ישראלי
23.7.2020|18:32
הקונפליקט של הגיבור>
האם להישאר סגור בכלא אשר מהווה לו אזור נוחות בו מרכיב הזמן אינו מהותי או לצאת החוצה לעולם החופשי אך לחיות ברדיפה אחר השעון
אלכסנדר ז'טניצקי
26.7.2020|22:56
הקונפליקט של הגיבור>
קונפליקט של הגיבור זה חוסר רצון להשתחרר מהכלא לחיים אמיתיים בחוץ מכיוון שדווקא בכלא הוא מרגיש סוף סוף מאושר ובחוץ בעבדות ולכן הוא אפילו מבקש להישאר בכלא
דוד אפטקר
27.7.2020|13:10
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור זה הרצון שלו להיות בכלא מאשר לחיות את החיים האמיתיים בחוץ.
אורי הלוי
27.7.2020|13:22
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור זה הרצון שלו להיות בכלא "ולחיות בנוחות" מאשר לחיות את החיים הקשים והמורכבים שמחכים לו מחוץ לכלא.
אריאל מנצור
27.7.2020|13:53
הקונפליקט של הגיבור>
הוא רוצה להיכנס לכלא שזה מקום לא חופשי, אבל מרגיש שם חופשי יותר
ליאון מושייב
27.7.2020|14:34
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא שהגיבור שלנו רוצה להשאר בכלא, כאשר אחרים לא רוצים להיות שם.
נטע שמואל
27.7.2020|20:44
הקונפליקט של הגיבור>
מעדיף להישאר בכלא, למרות שאחרים לא רוצים להיות בו
אהרון לב טוב
28.7.2020|8:56
הקונפליקט של הגיבור>
הגיבור רוצה להישאר בכלא שהו בעצם הקונפליקט משום שאף אחד אחר לא היה רוצה להיות בכלא חוץ מימנו
מתן סומר
31.7.2020|14:14
הקונפליקט של הגיבור>
הוא רוצה להישאר כלוא ולא ללכת ל"חיים" שיש בחוץ…
דוד סגל
31.7.2020|14:39
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור הינו הרצון להישאר בכלא ה"נוח", ללא יותר מדי טרדות מאשר כל החיים שיש מחוצה לו.
הקונפליקט שלו מתבטא ברצון שלו להישאר בכלא ולא לחזור לחייים החופשיים. ניגוד שמראה עד כמה המצב בחברה לא נורמלי ולא רצוי.
מירב סבג
3.8.2020|10:18
הקונפליקט של הגיבור>
אדם בר דעת היה מבקש לצאת כמה שיותר מהכלא אך באופן אבסורדי מבין צ'פלין שבכלא יוטב לו מהעולם שבחוץ
בר אלזם
3.8.2020|10:29
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט מתבטא בפרדוקס של אדם בכלא, כאשר הוא לא מוכן לצאת ממנו אל המקום אשר כולם מעוניינים לצאת אליו
דפנה מוליאן
3.8.2020|12:28
הקונפליקט של הגיבור>
הוא מעדיף להשאר בתא, המקום הרגוע ולא לצאת אל העולם שבחוץ- שהוא המקום הרועש.
שי שמואלי
3.8.2020|16:10
הקונפליקט של הגיבור>
להשאר בכלא ולא לצאת
אור גור
8.8.2020|19:43
שי שמואלי>
לפעמים להשאר בכלא ולא לצאת זה גם סוג של בית מוגן מהחיים שבחוץ
שלהב וקחי
3.8.2020|16:29
הקונפליקט של הגיבור>
להישאר כלוא במקום רגוע מאשר לצאת לעולם הרועש בחוץ
נתן עוקבי
9.8.2020|1:30
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט שהוא רוצה להישאר בכלא הפוך ממה שהעולם רואים בכלא כמקום שסוגר אותך מהעולם.
אבל הגיבור רוצה לברוח מהעולם ולכן רוצה להישאר שם ולא רוצה לצאת לעולם הרועש שבחוץ
ביטון ענת
9.8.2020|9:53
הקונפליקט של הגיבור>
קונפליקט של הגיבור הוא הרצון להשאר כלוא במקום שגורם לו אושר בניגוד לבני האדם המעדיפים לברוח מהכלא ולצאת את העולם הרועש.
הכלא נותן לו תחושת ביטחון.
אהרון לב טוב
13.8.2020|12:26
הקונפליקט של הגיבור>
הרצון להישאר כלוא בתא סגור אל מול החופש שבחוץ. אושר בתא סגור אל מול הדיכוי בחיי החופש מחוץ לתא
נתן יקוטי
16.8.2020|12:48
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא האם להישאר באזור הנוחות שלו שהוא מכיר או לצאת אל הלא נודע
אביתר סליק
19.8.2020|2:01
הקונפליקט של הגיבור>
הרצון של הגיבור להישאר בתא המוגן והנוח או לצאת אל העולם האלים והקשה.
יעל טויזר
20.8.2020|12:20
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור הוא היציאה מהכלא, המקום הבטוח, לחיים בעולם החיצוני לו, אל "הלא נודע".
מתן דיין
22.8.2020|23:42
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט הוא בכך שהוא רוצה להשאר בכלא מכיוון שטוב לו ולא לצאת אל העולם שבחוץ מכיוון שהוא לא יודע מה קורה שם
אוריה ביטון
13.9.2020|14:13
הקונפליקט של הגיבור>
ההתלבטות בין הרצון להישאר בכלא (מקום שכביכול טוב לו) בין הרצון לצאת לחופשי.
אוריה ביטון וניבה אלוק
ויטלי גרשנזון
30.9.2020|20:16
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור הוא בין היציאה מהכלא אשר נראה בעיניו כמקום הבטוח בשבילו אל מול העולם החיצון שם הוא מרגיש כלוא ולא בטוח.
נופר אברהמוב
30.9.2020|20:30
הקונפליקט של הגיבור>
הקונפליקט של הגיבור זה שהוא רוצה להישאר בכלא, בעוד שזה מקום שכולם רוצים לצאת ממנו.
בכלא הוא מרגיש שזה החופש האמיתי שלו ולא רוצה לצאת לחיות בחוץ.
x
כיצד ניתן לראות שהגורם להמשך היצירה של צ'פלין בסרט אילם איננו נובע מחוסר יכולתו להשתמש בפס הקול?
כיצד ניתן לראות שהגורם להמשך היצירה של צ'פלין בסרט אילם איננו נובע מחוסר יכולתו להשתמש בפס הקול?
31 תגובות
אפלבאום סילבנה
20.7.2020|15:53
פס הקול>
הדמויות הם בעצם ללא קול.הקולות נובעות רק ממכשירים. במשך כל הסרט הדיבורים הם רק דרך מכשירים.
חן תעסה זהבי
20.7.2020|15:56
פס הקול>
צ'פלין שולט היטב בפס הקול, הוא משתמש במוסיקה ואפקטים קוליים (פעילות מעיים) להעברת מסרים ולקדם את העלילה , בנוסף השימוש ברדיו שהוא כמו שופר תעמולה, כל זה מראה שהוא במודע בוחר כמה ואיך להשתמש בהם
רות סמוכה
20.7.2020|16:33
פס הקול>
פס הקול של צ'פלין מתבטא במוזיקה ,הבעות הפנים ותנועות הגוף שלו אשר באמצעותם הצליח להעביר את מסריו לצופים
עודד כהן
20.7.2020|17:24
פס הקול>
צ'אפלין משתמש במוסיקה ובאפקטים להעברת מסרים כדי לקדם את העלילה לאורך הסרט . יש גם כתוביות לעיתים .
בת שבע פילו
20.7.2020|19:48
פס הקול>
הוא נותן למוסיקה מקום משמעותי ומשנה את פס הקול בהתאם לסצנה המופיעה .לשפת הגוף ןמימיקת הפנים נוכחות עצומה בהבנת הסרט כך שכמעט אין צורך במילים.
תייסיר סלאמה
20.7.2020|22:12
פס הקול>
הוא מעביר את המסר שלו באמצעות המוזיקה ופס הקול שבו הוא שולט בצורה מוחלטת
סול סרוסי
21.7.2020|11:35
פס הקול>
המסר מועבר באמצעות המכונות ולא בני האדם
יאיר טבריס
21.7.2020|13:50
פס הקול>
צ'פלין משתמש באמצעים קוליים בסרט שלו כגון מוזיקה וכאשר הפקודות מגיעות דרך מכשירים טכנולוגיים (כמו בהוראות של הבוס) כן נשמע דיבור. לדעתי זה מסמל גם את אבדן הקשר האישי והאנושי
יאיר טבריס
21.7.2020|13:50
פס הקול>
צ'פלין משתמש באמצעים קוליים בסרט שלו כגון מוזיקה וכאשר הפקודות מגיעות דרך מכשירים טכנולוגיים (כמו בהוראות של הבוס) כן נשמע דיבור. לדעתי זה מסמל גם את אבדן הקשר האישי והאנושי
ברזלי איזבל ליז
22.7.2020|12:40
פס הקול>
דמויות מתקשרות ללא ללא קול.
הקולות מגיעים רק ממכשירים. הדיבורים הם רק דרך מכשירים.
ליאור דומב
23.7.2020|9:01
פס הקול>
ניתן להבין כי אין פה קול של אנשים במודע מאחר וכן משתמש בפס קול של מכונות ודימוי של פעולות גוך דרך המוזיקה
תמיר שבוט
23.7.2020|12:19
פס הקול>
צ׳רלי צ׳פלין הוכיח שאפשר לייצר סרטים גם ללא פס קול, הצלילים והקולות נכנסים במקום המילים.
הסאטירה שבהצגת הדברים מעבירה גם את המסר שמנסה להעביר על כך שהמכונות משמעותיות יותר מהאדם, הן נשמעות יותר מהאדם ועל כך שהאדם הוא כמו עדר במעמד נחות מזה של המכונות.
יחד עם שמואל דהן ת״ז: 039617311
חנה ישראלי
23.7.2020|18:34
פס הקול>
צ'פלין מפעיל אמצעים קוליים אשר עוזרים לו לבטא את המסר בסרט של המכשירים אשר מחליפים את בני האדם והקול נשמע רק מבעד המכשירים
אלכסנדר ז'טניצקי
26.7.2020|23:02
פס הקול>
ניתן לראות שצ'פלין בנוסף לשפת גוף וכתוביות שקופצות במהלך הסרט, יודע גם להעביר מסר באמצעות מוזיקה ואפקטים של מכונות
אורי הלוי
27.7.2020|13:25
פס הקול>
פס הקול של צ'פלין בא לידי ביטוי במוזיקה, בתנועות הגוף והבעות הפנים אשר באמצעותם הוא מעביר את המסר לצופים.
אריאל מנצור
27.7.2020|13:58
פס הקול>
ניתן להבין כי אין פה קול של אנשים במודע מאחר וכן משתמש בפס קול של מכונות ודימוי של פעולות גוך דרך המוזיקה
ליאון מושייב
27.7.2020|14:37
פס הקול>
המסרים עוברים בצורה ברורה דרך התנהגותו של הגיבור, מצד שני המסרים בקול עוברים דרך המכונות שהם מרכז הסרט.
אהרון לב טוב
28.7.2020|8:57
פס הקול>
המסרים עוברים בצורה חדה מאוד על ידי הגיבור בסרט
מתן סומר
31.7.2020|14:15
פס הקול>
הדרך להעביר את המסר היא המשחק בין מוזיקה, מלל ושקט
חתן תומר שמעון
1.8.2020|19:22
פס הקול>
פס הקול של צ'פלין מתבטא במוזיקה ,הבעות הפנים ותנועות הגוף.
באמצעותם הוא מצליח לעורר עניין להעביר את המסר.
דפנה מוליאן
3.8.2020|12:30
פס הקול>
הסרט הוא אילם. הדמויות לא מתקשרות אחת עם השנייה בקול. הדיבור הוא רק דרך במכונות. בעזרת המוזיקה והתנועות צ'רלי צ'פלין מצליח להעביר את המסר.
שי שמואלי
3.8.2020|16:11
פס הקול>
פס הקול מתבטא במוזיקה בלבד ללא קול
אור גור
8.8.2020|19:47
שי שמואלי>
העברת המסר בעזרת מספר דרכים- משחק והמזיקה- מלל והשקט.
שלהב וקחי
3.8.2020|16:33
פס הקול>
צ'פלין משתמש באמצעים קוליים בסרטיו, במוזיקה,הפקודות מגיעות דרך מכשירים
נתן עוקבי
9.8.2020|1:33
פס הקול>
צ'פלין שולט היטב במודע בפס הקול, הוא משתמש במוזיקה ואפקטים קוליים להעברת מסרים ולקדם את העלילה ,
והוא מעביר את מסריו דרך המוזיקת רקע הקולות, והבעת הפנים.,
ביטון ענת
9.8.2020|9:59
פס הקול>
הגורם להמשך היצירה של צאפלין בסרט אילם אינו נובע מחוסר יכולתו להשתמש בפס הקול משום שאנו רואיםשהוא שולט בפס הקל והמסרים מועברים באמצעות המכונות מוזיקה וכו..
אהרון לב טוב
13.8.2020|12:27
פס הקול>
פס הקול של צ'פלין מתבטא במוזיקה
נתן יקוטי
16.8.2020|12:49
פס הקול>
מוסיקה ומשחק- ריקוד
אביתר סליק
19.8.2020|2:03
פס הקול>
הוא משתמש במוזיקה לצורך העברת מסרים, בנוסף יש גם כתוביות.
יעל טויזר
20.8.2020|12:24
פס הקול>
צ׳פלין מראה כי אפשר לייצר סרטים גם ללא פס קול, אלא דרך צלילים, הבעות וכו', הוא מנסה להעביר מסר באשר למשמעות האדם אל מול המכונות שנשמעות יותר ממנו.
איזה קונפליקט של הגיבור מתבטא בהתנהלותו במקומות העבודה?
22 תגובות
אלדד מויאל
20.7.2020|15:58
מקומות העבודה>
הקונפליקט הוא שבכדי לחיות ולהתפרנס הוא חייב לעבוד אבל הוא מוצא את עצמו כמישהו שלא בנוי ומחובר לעולם הזה והוא ממש רוצה לחזור לחירות שלו בכלא.
סמדר כהן לוי
20.7.2020|16:11
מקומות העבודה>
שהוא חייב לעבוד ולהתפרנס,אבל הוא לא מתאים לחיי העבודה. הוא לא מבין את החוקיות של העבודה ואת מטרת החפצים, ואז הוא נחוש בדעתו לחזור לכלא, למקום האושר והחופש האמיתי שלו.
עודד כהן
20.7.2020|17:27
מקומות העבודה>
קונפליקט בין הרצון לעבוד לבין הרצון לחזור לכלא ולהרגיש שם מאושר .
דוד אפטקר
27.7.2020|13:11
עודד כהן>
הקונפליקט הוא בין הרצון לחזור לעבודה לבין הרצון להיות בכלא
תייסיר סלאמה
20.7.2020|22:13
מקומות העבודה>
הרצון לעבוד ולהתפרנס במיוחד עם ההמלצה שקיבל , אבל הוא לא מתאים ובכלא היה לו טוב
ברזלי איזבל ליז
22.7.2020|12:41
מקומות העבודה>
הקונפליקט שהוא מבין שבשביל לחיות הוא חייב לעבוד אבל הוא מוצא את עצמו כמישהו שלא בנוי לעבודה ולמלאכה והוא רוצה לחזור לחירות שלו בכלא.
ליאור דומב
23.7.2020|9:02
מקומות העבודה>
הקונפליקט הוא שכדי לחיות צריך לעבוד לקבל פרנסה הגיבור לא מצליח להתמודד עם כך ודווקא מעדיף לחזור לכלא שבו הוא מצליח לנוח
אורי הלוי
27.7.2020|13:26
מקומות העבודה>
קונפליקט בין הרצון לעבוד לבין הרצון לחזור לכלא
אריאל מנצור
27.7.2020|14:00
מקומות העבודה>
קונפליקט בין הרצון לעבוד, לבין הרצון לחופש בכלא
ליאון מושייב
27.7.2020|14:39
מקומות העבודה>
האם להישאר בכלא ולהיות מאושר, או להיות כמו כולם בעבודה קשה אך ללא חופש
אהרון לב טוב
28.7.2020|8:58
מקומות העבודה>
הרצון להישאר בכלא משום שטוב לו שם, הוא מאושר, שם הוא עובד או הקונפליקט בין להיות בחוץ ולעבוד קשה שמחינתו זהו עבודה ללא חופש וקשה יותר
מתן סומר
31.7.2020|14:16
מקומות העבודה>
הקונפליקט בין השקט והחופש בכלא ולמציאות הקשה והלוחצת בחוץ
חתן תומר שמעון
1.8.2020|19:24
מקומות העבודה>
הניגוד בין הרצון לחזור לכלא ולשקט לעומת לחזור לעבודה
בר אלזם
3.8.2020|10:31
מקומות העבודה>
הקושי הוא בין העבודה בחיים שבחוץ לבין החיים השקטים שלו בכלא
דפנה מוליאן
3.8.2020|12:32
מקומות העבודה>
הוא חייב להתפרנס ולכן לצאת לעבודה- המקום ש"משגע" אותו. אך הוא מוצא את חיי הכלא שלווים ורגועים יותר.
מירב סבג
3.8.2020|16:37
מקומות העבודה>
הקונפליקט בין הרצון לחזור לכלא שם הוא חופשי וטוב לו יחסית אל מול הצורך לעבוד ולהתפרנס כאשר העבודה מול המכונות לא מובנת לו והוא מהתל בהן
נתן עוקבי
9.8.2020|1:35
מקומות העבודה>
הקונפליקט שלו שהוא יודע שבכדי לחיות ולהתפרנס הוא חייב לעבוד אבל הוא מוצא את עצמו כמישהו שלא בנוי לעבודה ובכלל מחובר לעולם ולכן הוא רוצה לחזור לחירותו שבכלא
אהרון לב טוב
13.8.2020|12:28
מקומות העבודה>
בין הרצון לעבוד לבין הרצון לחזור לכלא ולהרגיש שם מאושר .
נתן יקוטי
16.8.2020|12:50
מקומות העבודה>
קונפליקט בין פרנסה וחיים אומללים לבין חוסר פרנסה וחיים שמחים
אביתר סליק
19.8.2020|2:05
מקומות העבודה>
הקונפליקט הוא בין הרצון להתפרנס בשילוב חיים אומללים לעומת להיות ללא פרנסה בכלא – אך להיות מאושר.
מתן דיין
22.8.2020|23:44
מקומות העבודה>
הרצון שלו לעבוד ולהתפרנס מצד אחד אך מצד שני הגעגוע והכמיהה העזה לחיים הטובים בכלא
אוריה ביטון
13.9.2020|14:18
מקומות העבודה>
הקונפליקט הוא בין הרצון לעבוד ולהתפרנס אל מול הרצון לחזור לכלא.
אוריה ביטון וניבה אלוק
עדי אוחנה
20.7.2020|17:36
הקונפליקט הוא בין הרצון לעבוד ולהתפרנס לבין הרצון להיות מאושר וחופשי בתא הכלא
סול סרוסי
21.7.2020|11:37
ברצון לעבוד מול האושר והחופש
תמיר שבוט
23.7.2020|12:20
קונפליקט בין הרצון לעבוד ולהתפרנס בכבוד אך להיות מדוכא, לבין התבטלות בכלא ולהיות מאושר מכך.
יחד עם שמואל דהן ת״ז:039617311
אלכסנדר ז'טניצקי
26.7.2020|23:06
רצון לעבוד ולהתפרנס בכבוד שניתן לזהות בשמחה לאחר שהתקבל לעבודה עם מכתב המלצה מול חוסר התאמה דבר שגורם לו לרצות לחזור לכלא
רוני חיים חייק
3.8.2020|11:48
הקונפליקט של הגיבור>
האם להישאר סגור בכלא אשר מהווה לו אזור נוחות בו מרכיב הזמן אינו מהותי או לצאת החוצה לעולם החופשי אך לחיות ברדיפה אחר השעון
אור גור
8.8.2020|19:48
הקונפליקט בין הרצון לעבוד לבין החופש והמציאות בחוץ
ליז לואיז זיזה טלגאוקר
22.9.2020|0:35
הקונפליקט של צפלין הוא בין הרצון שלו להיות חופשי בעולם בחוץ או להיות כלוא בכלא הוא מבטא זאת על ידי שירים שלו התנועות שלו שמשמשות ככלי להעברת מסרים
תגובות אחרונות
נופר אברהמוב
30.09.202020:30
הקונפליקט של הגיבור זה שהוא רוצה להישאר בכלא, בעוד שזה מקום שכולם רוצים לצאת ממנו. בכלא הוא מרגיש שזה החופש האמיתי שלו ולא רוצה לצאת לחיות בחוץ.
ויטלי גרשנזון
30.09.202020:16
הקונפליקט של הגיבור הוא בין היציאה מהכלא אשר נראה בעיניו כמקום הבטוח בשבילו אל מול העולם החיצון שם הוא מרגיש כלוא ולא בטוח.
ליז לואיז זיזה טלגאוקר
22.09.20200:35
הקונפליקט של צפלין הוא בין הרצון שלו להיות חופשי בעולם בחוץ או להיות כלוא בכלא הוא מבטא זאת על ידי שירים שלו התנועות שלו שמשמשות ככלי להעברת מסרים
אוריה ביטון
13.09.202014:18
הקונפליקט הוא בין הרצון לעבוד ולהתפרנס אל מול הרצון לחזור לכלא. אוריה ביטון וניבה אלוק
אוריה ביטון
13.09.202014:16
הסרט הוא סרט אילם. בעזרת המוזיקה ניתן להעיר את המסרים. אוריה ביטון וניבה אלוק
אוריה ביטון
13.09.202014:13
ההתלבטות בין הרצון להישאר בכלא (מקום שכביכול טוב לו) בין הרצון לצאת לחופשי. אוריה ביטון וניבה אלוק
מתן דיין
22.08.202023:44
הרצון שלו לעבוד ולהתפרנס מצד אחד אך מצד שני הגעגוע והכמיהה העזה לחיים הטובים בכלא
מתן דיין
22.08.202023:42
הקונפליקט הוא בכך שהוא רוצה להשאר בכלא מכיוון שטוב לו ולא לצאת אל העולם שבחוץ מכיוון שהוא לא יודע מה קורה שם
יעל טויזר
20.08.202012:24
צ׳פלין מראה כי אפשר לייצר סרטים גם ללא פס קול, אלא דרך צלילים, הבעות וכו', הוא מנסה להעביר מסר באשר למשמעות האדם אל מול המכונות שנשמעות יותר ממנו.
אלדד מויאל
הקונפליקט של הגיבור הוא שהוא רוצה להישאר בכלא, מקום שנתפס בעיני העולם כמקום שרוצים לצאת ממנו לחופשי- שם הוא מרגיש שזה החופש האמיתי שלו ולא רוצה לצאת לחיים שבחוץ.
תייסיר סלאמה
הרצון להישאר בתא מוגן ונוח מאור וטוב לו או לצאת לעולם שרועש קשה ואלים
סמדר כהן לוי
הקונפליקט הוא: שהוא רוצה להישאר בכלא ולא להשתחרר ממנו, כי שם הוא מאושר, שם הוא מרגיש חופשי. וזה הפוך מבני אדם אחרים שרוצים להשתחרר מהכלא ולצאת לעולם החופשי.
עודד כהן
הוא רוצה להישאר כלוא, כי שם הוא מאושר, ולא בחיים שמחכים לו בחוץ .
עדי אוחנה
הרצון להישאר כלוא בתא סגור אל מול החופש שבחוץ. אושר בתא סגור אל מול הדיכוי בחיי החופש מחוץ לתא
בת שבע פילו
הגיבור מעוניין להשאר בכלא בניגוד לדעה הרווחת בין יצורי אנוש לצאת מהכלא.בתוך הכלא הוא מוצא את הנחת והאושר.
יאיר טבריס
הקונפליקט הוא יציאה מאיזור הנוחות לטובת חיים יצרניים ומשמעותיים יותר. בכלא נח.. וגם נעים.. אבל זה משום שהוא התרגל לזה שאין לו חרות.. הוא איבד את הבושה של להיות נזקק לחברה לשם קיומך במקום לקיים את עצמך ואף לתרום לאחרים
ברזלי איזבל ליז
קונפליקט הוא יציאה מאיזור הנוחות לטובת חיים יצרניים ומשמעותיים יותר . הוא רוצה להישאר כלוא, כי שם הוא מאושר
ליאור דומב
הקונפליקט המעניין הוא כי כולם רוצים לצאת מהכלא לחופשי אך הגיבור מעוניין דווקא להישאר בו ומוצא בו מקום שקט
תמיר שבוט
הקונפליקט הוא בין ויתור על איזור הנוחות בכלא הסגור ולצאת ״לחופש״ אל החיים הקשים והמורכבים שבחוץ.
יחד עם שמואל דהן ת״ז: 039617311
חנה ישראלי
האם להישאר סגור בכלא אשר מהווה לו אזור נוחות בו מרכיב הזמן אינו מהותי או לצאת החוצה לעולם החופשי אך לחיות ברדיפה אחר השעון
אלכסנדר ז'טניצקי
קונפליקט של הגיבור זה חוסר רצון להשתחרר מהכלא לחיים אמיתיים בחוץ מכיוון שדווקא בכלא הוא מרגיש סוף סוף מאושר ובחוץ בעבדות ולכן הוא אפילו מבקש להישאר בכלא
דוד אפטקר
הקונפליקט של הגיבור זה הרצון שלו להיות בכלא מאשר לחיות את החיים האמיתיים בחוץ.
אורי הלוי
הקונפליקט של הגיבור זה הרצון שלו להיות בכלא "ולחיות בנוחות" מאשר לחיות את החיים הקשים והמורכבים שמחכים לו מחוץ לכלא.
אריאל מנצור
הוא רוצה להיכנס לכלא שזה מקום לא חופשי, אבל מרגיש שם חופשי יותר
ליאון מושייב
הקונפליקט הוא שהגיבור שלנו רוצה להשאר בכלא, כאשר אחרים לא רוצים להיות שם.
נטע שמואל
מעדיף להישאר בכלא, למרות שאחרים לא רוצים להיות בו
אהרון לב טוב
הגיבור רוצה להישאר בכלא שהו בעצם הקונפליקט משום שאף אחד אחר לא היה רוצה להיות בכלא חוץ מימנו
מתן סומר
הוא רוצה להישאר כלוא ולא ללכת ל"חיים" שיש בחוץ…
דוד סגל
הקונפליקט של הגיבור הינו הרצון להישאר בכלא ה"נוח", ללא יותר מדי טרדות מאשר כל החיים שיש מחוצה לו.
חתן תומר שמעון
הוא רוצה להישאר בכלא ולא להשתחרר ממנו,
שם הוא מרגיש שקט וחופש לעומת העולם בחוץ
רויטל ביטון
הקונפליקט שלו מתבטא ברצון שלו להישאר בכלא ולא לחזור לחייים החופשיים. ניגוד שמראה עד כמה המצב בחברה לא נורמלי ולא רצוי.
מירב סבג
אדם בר דעת היה מבקש לצאת כמה שיותר מהכלא אך באופן אבסורדי מבין צ'פלין שבכלא יוטב לו מהעולם שבחוץ
בר אלזם
הקונפליקט מתבטא בפרדוקס של אדם בכלא, כאשר הוא לא מוכן לצאת ממנו אל המקום אשר כולם מעוניינים לצאת אליו
דפנה מוליאן
הוא מעדיף להשאר בתא, המקום הרגוע ולא לצאת אל העולם שבחוץ- שהוא המקום הרועש.
שי שמואלי
להשאר בכלא ולא לצאת
אור גור
לפעמים להשאר בכלא ולא לצאת זה גם סוג של בית מוגן מהחיים שבחוץ
שלהב וקחי
להישאר כלוא במקום רגוע מאשר לצאת לעולם הרועש בחוץ
נתן עוקבי
הקונפליקט שהוא רוצה להישאר בכלא הפוך ממה שהעולם רואים בכלא כמקום שסוגר אותך מהעולם.
אבל הגיבור רוצה לברוח מהעולם ולכן רוצה להישאר שם ולא רוצה לצאת לעולם הרועש שבחוץ
ביטון ענת
קונפליקט של הגיבור הוא הרצון להשאר כלוא במקום שגורם לו אושר בניגוד לבני האדם המעדיפים לברוח מהכלא ולצאת את העולם הרועש.
הכלא נותן לו תחושת ביטחון.
אהרון לב טוב
הרצון להישאר כלוא בתא סגור אל מול החופש שבחוץ. אושר בתא סגור אל מול הדיכוי בחיי החופש מחוץ לתא
נתן יקוטי
הקונפליקט הוא האם להישאר באזור הנוחות שלו שהוא מכיר או לצאת אל הלא נודע
אביתר סליק
הרצון של הגיבור להישאר בתא המוגן והנוח או לצאת אל העולם האלים והקשה.
יעל טויזר
הקונפליקט של הגיבור הוא היציאה מהכלא, המקום הבטוח, לחיים בעולם החיצוני לו, אל "הלא נודע".
מתן דיין
הקונפליקט הוא בכך שהוא רוצה להשאר בכלא מכיוון שטוב לו ולא לצאת אל העולם שבחוץ מכיוון שהוא לא יודע מה קורה שם
אוריה ביטון
ההתלבטות בין הרצון להישאר בכלא (מקום שכביכול טוב לו) בין הרצון לצאת לחופשי.
אוריה ביטון וניבה אלוק
ויטלי גרשנזון
הקונפליקט של הגיבור הוא בין היציאה מהכלא אשר נראה בעיניו כמקום הבטוח בשבילו אל מול העולם החיצון שם הוא מרגיש כלוא ולא בטוח.
נופר אברהמוב
הקונפליקט של הגיבור זה שהוא רוצה להישאר בכלא, בעוד שזה מקום שכולם רוצים לצאת ממנו.
בכלא הוא מרגיש שזה החופש האמיתי שלו ולא רוצה לצאת לחיות בחוץ.