להתחברות

מדרש קולנוע - יום ב' אחה"צ

הדיון הערוך

  • עורך

    כיצד מתמודד הגיבור עם הקונפליקט שלו? כיצד הוא מצליח לפתור אותו? כיצד מתמודד הגיבור עם הקונפליקט שלו? כיצד הוא מצליח לפתור אותו? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    מה תפקיד השיגעון עבור הגיבור? מה תפקיד השיגעון עבור הגיבור? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    מי המשוגע בסיפור? מי המשוגע בסיפור? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    איזו אמנות באה לידי ביטוי בשיגעון? איזו אמנות באה לידי ביטוי בשיגעון? (צפיה בדעה במקור)
  • סיגלית שלום

    האומנות שבאה לידי בוי זהו הריקוד האומנות שבאה לידי בוי זהו הריקוד (צפיה בדעה במקור)
  • רות סמוכה

    הפועל אינו מצליח להתמודד עם הקונפלקט הגם כשהוא מנסה לעשות זאת הוא מצטייר כאדם מגוחך ומשוגע הפועל אינו מצליח להתמודד עם הקונפלקט הגם כשהוא מנסה לעשות זאת הוא מצטייר כאדם מגוחך ומשוגע (צפיה בדעה במקור)
  • וורד אבוטבול

    הריקוד בא לידי ביטויי כאומנות   הריקוד בא לידי ביטויי כאומנות   (צפיה בדעה במקור)
  • שושי וקנין

    בריחה מהמציאות תפקיד השיגעון  שחרור בריחה מהמציאות תפקיד השיגעון  שחרור (צפיה בדעה במקור)
  • דינה וקנין

    האומנות של הגיבור היא לנצל את השיגעון כדי לחיות מתוך בחירה ולא להמשיך להיות חלק מעדר.   האומנות של הגיבור היא לנצל את השיגעון כדי לחיות מתוך בחירה ולא להמשיך להיות חלק מעדר.   (צפיה בדעה במקור)
  • תמיר שבוט

    ריקוד ותנועות גוף אומנותיות = שחרור   יחד עם שמואל דהן ת״ז: 039617311 ריקוד ותנועות גוף אומנותיות = שחרור   יחד עם שמואל דהן ת״ז: 039617311 (צפיה בדעה במקור)
  • חנה ישראלי

    שאר הסובבים אותו הם המשוגעים אשר משלימים עם חיים של רדיפה אחרי הזמן שאר הסובבים אותו הם המשוגעים אשר משלימים עם חיים של רדיפה אחרי הזמן (צפיה בדעה במקור)